diumenge, 31 d’agost del 2014

Espardenyes

Avui que s'acaba ja l'agost, us ensenyo un dels meus últims treballs de les vacances: unes espardenyes! Em vaig apuntar a un taller per aprendre a fer-les. Mireu el resultat:


El que més em va costar va ser cosir la roba a la sola d'espart! costa molt passar l'agulla!

Inicialment no estava previst que tinguessin vetes, però és que em van una mica grans i em queien. Vaig provar d'arreglar-ho posant una goma tot el voltant, però res, em seguien queient. Al final doncs, els vaig posar aquestes vetes negres. Ara sí que queden ben agafades!



Llàstima que no tinguin una mica de taló, tan plana no hi vaig massa còmode. Un parell o tres de centímetres hauria sigut molt millor.
Fins la propera!






2 comentaris:

  1. Doncs son xulíssimes! I la idea de les vetes, genial! :)
    Deu ser molt difícil cosir a la sola de la sabata, no? No és molt dura?

    ResponElimina
  2. Aissssssssssssssss......!!!! són taaaan boniques!!!!
    la tela que has escollit m'encanta!
    i, ja saps, les properes amb una miqueta més de taló! jajajaja!
    Que passis una molt bona DIADA NACIONAL DE CATALUNYA, Núria!
    FREEDOM FOR CATALONIA!

    ResponElimina

Gràcies pels vostres comentaris