dimecres, 28 de maig del 2014

L'ovella que fa l'espegat

Hola de nou! Ja torno a ser aquí amb una altra bestiola. Aquesta vegada és una ovella.

Com heu llegit al títol, aquesta ovella és capaç de fer l'espegat!! i és que em vaig equivocar i li vaig cosir les cames al revés del que acostumo, o sigui que quan seu, enlloc de penjar cap endavant, les cames van cap als costats. Però és graciosa, no trobeu? o sigui que vaig passar de desfer-ho i tornar-ho a cosir, que entre tant de pèl, no és cosa fàcil!



Aviat us desvetllaré per què estic fent tants ninos, us ho prometo!
Fins aviat! 


3 comentaris:

  1. Xulíssima!! Jo ja sé perquè fas tants ninos...elis, elissss jajajaja

    ResponElimina
  2. Preciosa!!!!! M'encanta!!!! Ala... jo encara no sé perquè fas tants ninos... ;)

    ResponElimina
  3. ja ja ja aquesta ovella és molt elàstica!!!!!! ja tinc ganes de saber què faràs amb tants ninos...(tot i que crec que ho sospito.....no se).

    Anna

    ResponElimina

Gràcies pels vostres comentaris