diumenge, 5 de maig del 2013

Un mocador de ganxet

Feia dies que em ballava pel cap de fer-me un mocador pel coll de ganxet, ben suau i flonjo. Així que un dia d'aquests vaig comprar fil de cotó i m'hi vaig posar.





El fil és Natura de DMC, i he seguit un esquema d'un catàleg de DMC, però l'he canviat una mica.
I seguint amb la meva última entrada, en la que publicava per primera vegada el tutorial de com fer-ho, aquesta vegada he fet el dibuix de l'esquema que he seguit (espero que s'entengui!):
L'amplada ha de ser d'una 40 cm, heu de fer tants punts com calgui, múltiples de 8+1, i heu d'anar repetint les files 3-5 (si us hi fixeu, la 6 ja és igual a la 3) i fins que tingueu la llargada que us agradi.
Que vagi bé!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pels vostres comentaris