dijous, 30 de maig del 2013

Acabat!


Bé, després d'uns dies d'incògnita, desvetllo el que estava fent, que no vull que passeu més nits en vetlla pensant què és! :-)

Doncs és una cortineta per la finestra de la meva zona de treball. Em vaig agafar un raconet a les golfes, m'hi vaig instal.lar una taula, i allà hi tinc la màquina de cosir i tots els estris. Us ho ensenyo:


 


Però el sol de la tarda m'enlluernava, i no tenia persiana ni cortina. Vaig pensar que quedaria bé una cortina de colors, amb la idea de que fes un efecte com de "vitrall". Bé, no sé si ho he aconseguit, però el sol ara ja no enlluerna.
Aquí podeu veure l'efecte, tirant la foto sense flash:

 I aquí una vista de la finestra des de fora:

Fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pels vostres comentaris