dilluns, 21 de gener del 2013

Una caixa de secrets...

Aquest Nadal un familiar que va venir a dinar em va portar una botella de cava dins una caixa de cartró. Era una caixa bastant gran i forta, i la vaig guardar per guardar-hi coses (ja sabeu, sempre hi ha robetes, o caddells, o fils, o mil i una coses, oi? i les caixes sempre fan servei per posar una mica d'ordre).
Doncs bé, aquest dissabte la Sònia l'ha trobat i m'ha demanat si li podia donar, que seria la seva "caixa dels secrets".
M'ha fet molta gràcia! li he dit que sí, que li regalava, però que abans volia forrar-li perquè fos més maca. Ella es va triar les robes i així ha quedat:



Tinc algunes caixes més i fa temps que les vull forrar. A veure si m'hi poso, perquè queden molt bé, no trobeu?
Ah, i no li digueu a la Sònia que heu vist la seva caixa al bloc: és un secret...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pels vostres comentaris