diumenge, 25 de novembre del 2012

Una bufanda

Fa uns quants dies que no publico res, no trobo el moment de fer-ho. Però sí que he seguit fent cosetes aquests dies. Ara amb el fred em ve més de gust fer punt, i he tornat a agafar el ganxet i la llana. M'he fet una bufanda de ganxet amb una llana que va canviant els colors i té tot de nusos, que li dóna un aspecte curiós:

Està feta de punt alt, amb un ganxet gros, del nº10, i l'he tancat en rodó

D'aquesta manera me la puc embolicar al coll i no cau, aquí 3 voltes:


i aquí 2 voltes:

També he fet mitja aquests dies, però ho deixo per una altra entrada. Fins aviat.





4 comentaris:

  1. Moltíssimes gràcies pel teu comentari al meu blog, Núria! Ja veig que a tu també t'ha fascinat això del trapillo, és genial! M'ha agradat molt la teva alfombra de trapillo i les teve cistelletes de ganxet. La manta serà preciosa... Gràcies per tot, Núria!

    ResponElimina
  2. Caray Núria!!! quina bufanda mes colorida. M'agraden molts els colors.
    Un petonet.

    ResponElimina
  3. M´encanten aquestes tonalitats com metal·litzades, t´ha quedat una bufanda molt bonica.
    Que tinguis una bona setmana

    ResponElimina
  4. Quina bufanda més bonica!! M'ha sobtat veure que ets de Sant Martí, jo també :)

    Bona nit

    ResponElimina

Gràcies pels vostres comentaris